ON-RAMP

INTRO + WOD dla początkujących

to bezpieczne i płynne wprowadzenie w świat treningu Cross, technika i bezpieczeństwo to dwa podstawowe założenia tych zajęć, nauka 9 podstawowych ruchów funkcjonalnych. Po tych zajęciach będziesz mógł wyrobić sobie zdanie na temat Cross i rozpocząć regularne treningi.

KETTLEBELLS

Trening z odważnikami kulowymi (czyli Kettlebells)

to sprawdzona metoda treningowa wywodząca się jeszcze z carskiej Rosji. Trenowali tak najpierw cyrkowi siłacze, później wybitni rosyjscy ciężarowcy, a później również rosyjski SPECNAZ. Za sprawą takich postaci jak Pavel Tsatsouline, Steve Maxwell czy Dan John odważniki kulowe zadomowiły się dziś również w krajach zachodnich, zwłaszcza w środowiskach Crossfitu, treningu siłowego oraz sportów walki. Choć odważniki kulowe stanowią znakomite wsparcie treningowe w licznych dyscyplinach sportowych (od crossfitu po sporty drużynowe) należy pamiętać, że mogą stanowić również zupełnie odrębny, niezależny i w pełni kompletny system treningu. Trudno wymienić wszystkie korzyści z treningu Kettlebell, ale te najważniejsze to:

  • wzrost siły eksplozywnej
  • poprawa koordynacji i wzorców ruchowych
  • znaczna poprawa stabilności centralnej
  • poprawa mobilności
  • poprawa ogólnej sprawności funkcjonalnej
  • połączenie w jednym treningu siłowego i wytrzymałościowego
  • …i co może niektórych zainteresować – Kettle to znakomity „spalacz tłuszczu”

MOBILITY

Mobility to zajęcia dla każdego niezależnie od stopnia wytrenowania.

Trening, który uwagę skupia na poprawie i sprawności zakresu ruchu oraz zwiększeniu świadomości swojego ciała. Dzięki treningowi Mobility zdobywamy progres w podnoszeniu ciężarów oraz gimnastyce, trenujemy bezpiecznie i skutecznie.

KIDS/TEENS

Jedyny w swoim rodzaju CROSS trening dla dzieci!